Aliante_wip_5_Algol

Właśnie skończyłem modelować i renderować nowy obiekt do mojej sceny. Algol to mały telewizorek zaprojektowany przez panów Marco Zanuso i Richarda Sappera. Oboje wykonali ten projekt dla włoskiej firmy Brionvega w roku 1964. Jest to na tyle uznany produkt, że wystawiono go w Metropolitan Museum Of Modern Arts. Na przestrzeni lat wygląd zewnętrzny telewizorka ulegał drobnym zmianom, wnętrze natomiast zostało zupełnie zmienione, tak aby spełnić rosnące wymagania klienta. 

Zabierając się do pracy nad tym obiektem miałem do dyspozycji zdjęcia marnej jakości. Do tego jeszcze na każdym zdjęciu była inna wersja Algola, więc zażuciłem plan wymodelowania oryginalnej wersji z 64tego. Skończyło się na tym, że zrobiłem zlepek różnych wersji, starając się dobrać to co najlepsze i stworzyć coś ciekawego. Wynik sami oceńcie. Ponieważ tylny panel będzie raczej niewidoczny na renderach zrobiłem go na odwal trochę. Dlatego właśnie chinche nie wyglądają na chinche, a złącza Euro… nie ma :) . Brak jest też tekstur. W każdym razie modelowanie Algola sprawiło mi wielką przyjemność i zajęcie na okres choroby.

Ilość poligonów po nałożeniu meshsmooth x2: 254224 

Równolegle z Aliante zaczełem tworzyć kolejny projekt. Będzie to render samochodu Audi TT 2007. Na razie mam przednie nadkole i lampę. Wrzucę jakieś zrzuty jak dorobię jeszcze trochę i model nabierze kształtu.

A teraz renderki… Jaki kolor dobrać do finalnej ilustracji, beż czy pomarańcz ?

A może macie jakieś inne propozycje ?

Algol_1

Algol_2

About this entry