Początek Nowego Roku

Jou, początek nowego roku, mój pierwszy blog, mój pierwszy post. Idea wymiany informacji przez blogowanie wydaje mi się ciekawa, nawet bardzo, więc i ja spróbuję🙂. Niech będzie to jedno z moich noworocznych postanowień obok większego zapału do pracy, no i codziennej gimnastyki hehe.

Początek nowego roku zapowiadał się kiepsko, sylwka spędziłem w domciu zmożony chorobą, więc nie było za ciekawie. Na szczęście nie byłem sam🙂. Na dodatek wiadomości z Życia Warszawy niesamowicie optymistyczne: nożownicy na sylwka, samolot w oceanie, dziewczynka zamordowana, wspaniały rok 2007. A w polityce jak było tak jest.

Mam kupe pracy na styczeń, niestety są to głównie zaległe projekty na polibudzie, więc nerwówka już mnie dopadła… No cóż jakoś to będzie, troche nocek znowu się zarwie, znowu wszystko na koniec eh… Sesja tuż tuż.

Moje działanie w grafice na razie odkładam przynajmniej do skończenia największego projektu – Pojemnościowy Wymiennik Ciepła. Zobaczymy czy dożyję końca tej mordęgi. Walka trwa…


About this entry