Aliante

Jou, wrzucam pierwszego wip’a (work in progress). Scena ta będzie fotorealistyczną, mam nadzieję, kopią oryginalnej fotki pomieszczenia. Fotosa znalazłem w katalogu włoskiej firmy zajmującej się produkcją łóżek dla klientów dysponujących grubym szmalem. Pracę tą wykonuję razem z Krzyśkiem aka Zipperem. Robocza nazwa to Aliante i pochodzi z wyżej wymienionego katalogu. Status na dziś to wymodelowane pomieszczenie (ściany, dechy, okna itp.), dwie lampy, moduł stolika i poduszka :P W tej chwili pracuję nad łóżkiem, a konkretnie nad materacem. Docelowo planujemy wycisnąć z tej sceny co się da, a więc renderki z różnych kamer no i to co lubimy najbardziej, czyli różne ustawienia świateł dla różnych renderów (prócz oryginalnego oświetlenia ze studia na pewno pokuszę się o oświetlenie nocne :)).

Aliante_Reference
oryginalne foto

Do sceny nocnej mam zamiar wcisnąć drugą lampę, którą niedawno skończyłem. Tizio to lampa zaprojektowana przez niemca Richarda Sappera, który pół swego życia spędził we Włoszech projektując sztukę użytkową. Jego najsłynniejszym projektem jest właśnie ta lampka, oryginalnie produkowana jest przez jedną z bardziej znanych firm robiących oświetlenie – Artemide. Poniżej przedstawiam trzy renderki próbne, które zrobiłem pod koniec grudnia.

Aliante_Tizio_1

Aliante_Tizio_2

Aliante_Tizio_detal


About this entry