Tizio Timelapse

Witam, tym razem coś nowego, czyli filmik🙂. Podczas kończenia lampy Tizio nagrywałem swoje poczynania przy pomocy Camtasii. Metoda ta pozwala mi na przyspieszenie pracy. Gdy wiem, że każdy ruch myszki jest nagrywany staram się nie tracić czasu na zbędne pierdoły, lub na łażenie po stronach. Skupiam się na jak najszybszym modelowaniu. Filmik przedstawia modelowanie bardzo prostego kształtu przełącznika (tego czerwonego – patrz Aliante). Publikuje po to aby pokazać Wam jak fajnie pracuje się w Modo. Mam nadzieję, że filmik da ogólne pojęcie czym jest polymodeling, tym którzy nie zetkneli się jeszcze z tą formą tworzenia. Acha no i zapomniałbym wspomnieć, że to timelapse, czyli nagranie jest przyspieszone trzykrotnie.

Tizio Filmik ~70mb

To pierwszy raz jak wrzucam tak duży plik w sieć i nie za bardzo wiedziałem z jakiego serwisu skorzystać tzn. gdzie go wrzucić. Po uploadowaniu go wyskoczyło mi, że ilość ściągnięć jest limitowana, niestety nie wiem do jakiej liczby. Jeżeli znacie jakieś serwisy godne polecenia to czekam na rekomendację. Jeżeli link przestanie działać to przerzucę filmik gdzie indziej.


About this entry