Aliante_wip_2

Jou, w ramach udawania, że sesja nie istnieje urodziłem kolejny update. Na początek dokończyłem parę drobnostek przy łóżku i wstawiłem je do sceny. Okazało się, że schrzaniłem wcześniej robotę i musiałem przeskalować w sumie wszystko to, co zrobiłem dotychczas. Kiedy już się z tym uporałem przemodelowałem lampę Zippera w modo. Część z tej roboty nagrywałem, link do filmiku jest niżej. Następnie dodałem wszystko, co mamy na razie zrobione do jednej sceny w maxie i zrobiłem parę zrzutów. Mam nadzieję, że Wam się podoba postęp sceny.

Nowa lampka nazywa się Easy Mechanics Floor. Została zaprojektowana przez Christophe Pillet w 1999 roku. Cena takiej lampy wacha się w granicach 950£😉 To, co jest pod kloszem robiłem na freestylu gdyż nie znalazłem żadnego zdjęcia na necie. Jedyne informacje jakie znalazłem to to, że pod kloszem są 3 żarówki z gwintem e27 i perforowane aluminium.

Zipper pracuje teraz nad kominkiem, więc będzie co oglądać na nocnym ujęciu🙂 Do zrobienia jest jeszcze dużo…

Jak wymodelować tą plastikową część, do której prowadzi kabel ?  Easy_Mechanics_Kabel ~70mb 

Jak wymodelować perforowaną płytę pod klosz ?  Easy_Mechanics_Płyta ~51mb

Główne ujęcie

Pod kloszem

Kabelek

Tizio1

Tizio2
 
Detal


About this entry