Aliante_wip_7

Witam! Dziś poświęciłem cały poranek na złożenie do końca Timora. Jak zwykle polymodeling w modo, wszystkie materiały i render w vray’u. Timor to taki prosty kalendarzyk, datownik włoskiej produkcji. Z resztą widać na renderze mniej więcej jak to działa, mam nadzieję. Projekt Sappera bodajże, bardzo prosty i ładny za razem, dlatego też postanowiłem, że stanie gdzieś na stoliku w mojej scenie. Już go nawet tam wstawiłem.

Jak widać tempo prac nad Aliante jest ślimacze. Niestety, nie za bardzo mam czas na modelowanie, ponieważ mam na głowie znacznie ważniejsze sprawy. Przede wszystkim przeprowadzka, która troszkę mnie zaskoczyła. Myślałem, że będzie fajnie i przyjemnie, a już drugi tydzień wożę rzeczy w tą i z powrotem jak tylko mam jakiś wolny dzień. Po za tym nie mam Internetu. Okazało się, że trzeba go zupełnie odłączyć, aby można było przenieść linię. Krótko mówiąc, kontakt tylko telefoniczny.


About this entry