EA 107

Siema koleżanki i koledzy. Witam po długiej przerwie spowodowanej brakiem Internetu. Od razu ostrzegam, jeżeli chcecie kupić połączenie przez gniazdko telefoniczne, nie kupujcie go u tych pier… Francuzów z TP. Chyba, że chcecie czekać półtorej miesiąca na przeniesienie linii na drugi koniec tej samej ulicy, a następnie otrzymać zajebisty modem chińskiej produkcji, który oczywiście nie działa. Odradzam także Livebox’a, podobno 20% z tych routerów odmawia posłuszeństwa… Nie potrafię zrozumieć polityki tej firmy. Zawsze dziwiłem się ludziom, gdy narzekali na neostradę, teraz ich rozumiem.

Przez cały ten czas starałem się nie zwariować bez codziennego odbierania maili i ściągania muzyki. Na szczęście pogoda wyraźnie się poprawiła. Czujecie to na pewno, wakacje co raz bliżej🙂.

W wolnym czasie zajmowałem się licencjatem Konrada i paroma innymi projektami. Między innymi stworzyłem nową wersję oświetlenia do mojej, najlepszej jak dotąd wizualki toalety na Helu, oraz parę mniejszych lub większych modeli, które zastosuję w przyszłości. Hel będzie tematem następnego postu, teraz wrzucam dwa rendery najciekawszego chyba modelu, jaki dane mi było wykonać ostatnio – EA 107 firmy Vitra. Orginalnie zaprojektowany przez małżeństwo Ray i Charles Eames w roku 1958. Mam nadzieję, że się Wam podoba.

 

EA_107_front

EA_107_b

pozdrawiam


About this entry