Renderki

Dziś z nudów wrzucam parę poglądowych renderków, które zrobiłem na prośbę mojego taty. Było ich znacznie więcej, ale większość nie nadaje się do pokazania😉 . Widać na nich jedną z propozycji przerobienia wejścia do domu, w którym jeszcze nie dawno mieszkałem. Teraz trwa tam remont, czyli najlepszy moment do pozbycia się paru ścianek😉 . Pracowałem nad tym raptem trzy godziny. Zbudowałem model na podstawie starych rysunków architektonicznych, które uchowały się gdzieś u mojej babci. Na wszystko rzuciłem biały materiał i dodałem dwa modele z Aliante. Najprawdopodobniej właśnie tak będzie wyglądać układ ścianek w naszym ganku za jakieś dwa tygodnie.

Wersja z wielkim lustrem zamykającym zejście do garażu.

A tu kolejny render, Tizio z bliska😛 .

Po za tym znalazłem troszkę czasu na Aliante. Nie widać tego na pierwszy rzut oka, ale zmieniłem w scenie znacznie więcej niż tylko nowy fotel. Znacznie zwiększyłem długość ogniskowej “obiektywu” kamery tak aby zbliżyć się do perspektywy oryginalnej foty. Prawdopodobnie nadal jest za mała, ale chyba daruję sobie dalsze modyfikacje. Zmieniając perspektywę musiałem zupełnie przeskalować ściany i część obiektów tak aby pasowały do zdjęcia. Z tym było najwięcej roboty.

Po a tym zupełnie zmieniłem oświetlenie tak aby obrazek był bardziej dynamiczny. Po lewej dodałem niebieskawy fill light, po prawej za kolumną kolejny ciepły spot. Całą scenę ustawiłem i wyrenderowałem w lwf. Przy użyciu 32bitowych plików przerzuciłem to do photoshopa i poprawiłem parę drobiazgów.

Nowy fotel nazywa się Evolution i został zaprojektowany przez studio ora-ito dla firmy Zanotta. Wpadłem na niego dzięki coolboom.net.

pozdrawiam, Paweł


About this entry